SLIDER





D

D je nova priloga osrednjega slovenskega časnika Delo. Slučajno sem naletela nanjo, sicer sploh ne bi vedela, da obstaja. Format je velik, večji od navadnih glosijev, vseeno pa manjši od Dela samega. In zdaj k vsebini, ki pravzaprav na prvi uč ni nič posebnega. Nekaj intervjujev, nekaj kolumen, novic in portretov, modni editorial in podobne rubrike. Nič tako zelo novega in drugačnega. Kot v uvodniku pravi odgovorna urednica Barbara Žnidar, gre za uredniško odgovoren mesečni izbor ekskluzivnih in aktualnih tem, ki obravnavajo življenjski slog v arhitekturi, umetnosti, modi, kozmetiki, kulinariki in sodobnih izzivih popularne kulture. No ja, kozmetika ravno ne paše zraven, če vprašate mene, izzivi popularne kulture pa tudi ne vem, kaj točno naj bi pomenili. Ne rečem, intervju z Niko Zupanc sem prebrala z užitkom, ker gojim do dotične oblikovalke zgolj fascinacijo in njen pogled na vse, ne le na oblikovanje, je lahko v inspiracijo vsakemu. Tudi filmski intervju z režiserjem Toddom Haynesom je iskriv, vendar pa za naključnega bralca najbrž ne tako zanimiv kot za novinarko, ki še v tekstu priznava, kakšna fenica da je njegovih del (tega se pač v novinarstvu ne počne). Kolumnisti - Luka Novak, Katja Škoberne, Nika Urbas in Boštjan Vuga - sicer obetajo, a njihovi teksti iz prve številke so razmeroma dolgočasni. Editorial s stilistom Sašom Radovičem in fotografom Aljošo Reboljem na čelu pa popolnoma preživet in brez domišljije.
Vprašanje je, če trg potrebuje še eno lifestyle revijo, ki pravzaprav ne ponudi nič novega. Če bi se priloge D lotili na malce bolj svež in bolj premišljen način, bi zadeva morda uspela. Tako pa dvomim. Ko pride na police druga številka (to naj bi se zgodilo 5. septembra, nato pa bo izhajala vsak mesec) pa morda, vsaj upam, napišem kakšen bolj k + nagnjen zapis.

p.s.: Sicer pa se, v časopisni hiši Delo, popularne kulture in oblikovanja na precej bolj zanimiv in iskriv način loteva Delova petkova priloga Kult, pa tudi Ambient ne govori zgolj o arhitekturi, ampak ponuja resnično zanimivo branje in kvalitetne intervjuje.

9 komentarjev

  1. Čakam na tvoj zapis na začetku septembra - pa da vidimo če se splača pokukat noter. Ker nisem več Delova naročnica, gredo te reči kar mimo mene. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko smo prilogo dobili v našo hišo sem bila seveda zadovoljna (pri nas cajtngov ni nikoli preveč) in po hitarem prelistanju razočarana. Točno tvoja razmišljanja. Delo želi bit konkurenčno, pa moderen časopis (v italijanskih časopisih so take priloge pravi lifestyle magazini - ne preveč glossy vendar vsebinsko bogati oz. zanimivi) vendar se konča pri željah. Se pa strinjam glede Kulta, ki si ga nalašč pustim za sobotno jutranjo kavo. No, pa dejmo jim šanso. Morda pa kdo bere Pepermint;-) Še nekaj, imam občutek, da pri nas kakršnakoli kritika nikoli ni sprejeta kot nekaj o čemer bi se razmišljalo kot o smernicah za izboljšave (saj je bistvo kupec, ne pa njihova osebna prepričanja - za to so blogi) in se zadeve tako počasi premikajo, da ko se premaknjeo je trenutek že mimo. PŠri vseh kreativcih, ki jih premore Slovenija je to naravnost žalostno.

    OdgovoriIzbriši
  3. eh, to je še ena od edicij, kjer prijatelji promovirajo prijatelje, hkrati pa ne prvi ne drugi niso bogvekaj.
    na žalost je to edini namen te priloge.

    že to, da Luka Novak piše, je dokaz, da kakovost ne more biti merilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. saj jaz nočem izpasti kot kak veleum, poklican za komentiranje tiska. komentiram zgolj kot kupka/bralka.
    žnidarjeva v uvodniku še napiše, da jih ne zanima potrošništvo. če to niso krepko nepremišljene besede... in tandem žnidar-radovič? mnja.
    anonimni, se strinjam s tabo, luka novak je nek samooklicani kajvemkaj, pa kako je oglaševal tisto svojo bukvo na jumbotih, ampak ajde, je založnik in kompetenten vsaj za to. ko smo že pri novakovih, obenem tudi ne vem, kaj za vraga v oni kot kolumnistka dela njegova žena. no, ona je sploh zgodba zase, se mi zdi nekakšno preverjeno/tednik v tiskani verziji.

    pa bom kar končala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni sta Novakova precej hecni figuri - ko ju videvam v mestu, mi gre vedno malo na smeh. :)
    Njene kolumne pa: nekaj jih je bilo celo precej dobrih. Poudarjam: nekaj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi je pa hecno, da v teh časih nekdo zapiše (in to ni delavka Mure), da ga potrošništvo ne zanima. Ah dajte no, potroštništvo ne zaniuma kmeta, ki na Veliki planini pase ovce, pa (kot sem že omenila) delavke Mure. Ostali si pa nikar ne zatiskajmo oči, lepo vas prosim! Seveda nas zanima - s potroštništvom zdravimo in krpamo naše male dušice. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kolibri, tistile ZGOLJ (kot bralka, kupka) je absolutno odveč. Delo ni zastonj časopis.

    Novakovima bi naši zahodni sosedi rekli prezzemolo v prevodu petršilj - povsod se ga lahko malce doda (okus pa je vedno enak);-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Priporočam zanimivo branje http://www.vogue.co.uk/blogs/lara-bohinc/default.aspx

    OdgovoriIzbriši

© PEPERMINT • Theme by Maira G.