SLIDER





EPICA


Včeraj je Ljubljana gostila Epico, predavanja in podelitev nagrad za kreativnost v oglaševanju. To je eden od zmagovalcev večera, zvočni logo za hamburško filharmonijo. Briljantno.

Navdihuje me vse, kar je kreativno in inovativno. V nedeljo sem poslušala nedeljskega gosta na Valu 202. Gospod je bil doktor kemije, vede, ki mi je od vseh najmanj blizu in me ni nikoli privlačila. Ves čas je poudarjal, da je kreativnost ključna tudi za naravoslovje. Hm, sem si mislila svoje, ne ti meni... A me je gospod prepričal, da je kemija še kako kreativno polje. A brez znanja tudi kreativnosti ni in če ne obvladaš stroke, nimaš z njo kaj početi. Tako, zamislila sem se nad svojo kreativnostjo, ki jo velikokrat navajam kot eno svojih kvalitet :) Ampak včeraj, ko sem sedela v dvorani in prisluhnila govorom nekaterih vidnejših imen iz sveta oglaševanja ter gledala vizualne primere, sem čutila to kreativnost in čisto veselje do dela v zraku. Tisto nekaj, kar žene možgane, da iščejo asociacije tam, kjer jih ne bi nikoli pričakovali in dela pusto branžo produkcije in (u)porabe vsakdanjih izdelkov zabavno, zanimivo in posebno. Še posebej je s svojim nastopom navdušil Heiko Freyland, kreativni direktor hamburške oglaševalske agencije kempertrautmann. Idej ne smemo skrivati zase, ampak jih deliti. Boljša je ideja, z večimi jo moramo deliti, saj le tako postane popolna. Tko, mene taki ljudje inspirirajo. Uspešni in kreativni. In delovni in radovedni in vedoželjni. 

6 komentarjev

  1. Rekla sem - o hudo in potem še noro :) ja, kreativnost nima meja, ampak moraš resničo obvladati svoje področje, se strinjam s tvojimi besedami. Tole sem prav z veseljem sedaj že tretjič prebrala, res lep zapis.

    OdgovoriIzbriši

© PEPERMINT • Theme by Maira G.