SLIDER





ADC + YOUNG GUNS

ADC (Art Directors Cut) je neprofitna članska organizacija s sedežem v NY. Že od leta 1920 dalje razpisuje natečaj za izbor najboljših oglaševalskih in oblikovalskih rešitev. Na razstavi, ki je trenutno na ogled v galeriji Jakopič, je predstavljenih 75 nagrajenih del v kategorijah tiskanih in TV oglasov, interaktivnega oblikovanja, celostnih grafičnih podob, fotografije, embalaže, ilustracije, plakatov in oglaševalskih akcij. Meni so bile najbolj všeč Mlade pištole, torej tisti del razstave, na katerem so predstavljeni mladi oblikovalci. Med njimi sem našla tudi nekaj tistih, ki jim (in njihovemu delu) sledim že dlje časa. Na ogled do 10. aprila, vstop je prost. 
gemma correll
lotta nieminen
Obljubljeni intervju (res, kaj sploh obljubljam, ker potem vedno nekaj pride vmes:) je zaradi mini tehničnih ovir prestavljen, jutri pa se lahko tudi vi pridružite blogerskemu molku ali prispevate po svojih močeh za pomoč Japonski.

4 komentarji

  1. Hej,
    sem tvoja redna radovedna bralka, me pa zanima kako blogerski molk pomaga Japonski oz. kaj se z njim želi doseči? Če z njim širite ozaveščenost, je to nesmiselno, saj vsakdo ko živi v "civilizaciji" za situacijo že ve. Je torej to le še ena egotriparska fora uporabnikov interneta (kot na primer klik pomoči na fb). Hvala za odgovor. Pa brez zamere;)

    metka

    OdgovoriIzbriši
  2. Ker se tudi sama pridružujem blogerskemu molku, v prvi vrsti menim, da je namenjen vsem preminulim v katastrofi, na drugi pa je tudi opozorilo na (še) eno izmed fundacij, ki zbira denar za žrtve v tej katastrofi (in je pri tem dokaj uspešna), saj mogoče lahko blogerji kot eni izmed najbolj branih na svetovnem spletu (mogoče ne pri nas, zagotovo pa v tujini) tudi tako pripomorejo h kakšnemu evru več za pomoč. Toliko z moje strani, saj se mi osebno to zdi lepa gesta s strani blogerjev. In oprosti, če se vmešavam v debato.

    OdgovoriIzbriši
  3. Metka, delno je že Nika povedala, kar menim tudi jaz. Gre za pobudo in zdi se mi lepo, da se ji pridružim(o). Kolektivna zavest in solidarnost je pogosto, sploh pa v takih situacijah, gonilna sila sodobne družbe. V spomin na žrtve, opomin, kako nepredvidljibva je narava, in morda v spodbudo naših bralcev k denarni pomoči. Vsak bo pač po svoji vesti in zmožnostih pomagal. In eden od načinov in poti je ta fundacija. Lahko pa najdeš kakšno drugo pot, nakažeš Rdečemu križu itd.

    Jaz osebno sem kupila set fotografij, dobiček pa gre v fond za pomoč Japonski. Če je kdo zainteresiran, lahko objavim linke do takih in drugačnih akcij ustvarjalcev in blogerjev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Etsy ima sedaj že poseben zavihek, kjer so predstavljeni izdelki, ki so namenjeni le prodaji v dobrodelne namene. Zdi se mi, da jih je že preko sedem tisoč. Izjemno lepa gesta številnih ljudi.

    OdgovoriIzbriši

© PEPERMINT • Theme by Maira G.