SLIDER





NINUSHUAL • KO STA DOVOLJ IZDELEK IN ZGODBA ZA NJIM

"Želim delati nekaj, kar bo trajalo več kot le sezono in bo izdelek skozi nošenje dobil svojo končno podobo," pravi Nina Graabar, oblikovalka in podjetnica, ki šiva usnjene izdelke pod znamko NINUSHUAL. Njene torbe in torbice, halotaške, denarnice, zapestnice, obeske in druge dodatke ste morda že kje zasledili. Z zanimivimi oblikami, kombinacijami barv in tekstur so prava paša za oči. In čeprav je svojo podjetniško zgodbo začela pisati pred petimi leti, ko je tudi uradno registrirala svojo znamko, se je njeno ustvarjanje začelo že veliko prej.
A takrat šivalni stroj ni bil v prvem planu. Rezanje usnja in drugega blaga, šivanje in lepljenje ... vse se je začelo spontano in "skozi neobremenjeno eksperimentiranje in testiranje, kako se usnjeni izdelki obnesejo v svojih vlogah, sem prišla do zaključka, da bi to lahko bilo nekaj, v kar želim vlagati in se tako kreativno razvijati."
Od njenih začetkov je minilo že nekaj let, a še vedno se zgodi, pove, da kdaj na ženski opazi torbo, ki jo je sešila takrat, pa je torba še vedno lepa. "Ima neko identiteto in nosi veliko zgodb, tako kot so jih nosile velike usnjene torbe poštarjev ali pa stari kovčki."

SAMA ZBERE VSAK KOS USNJA, GA IZREŽE IN SEŠIJE 

Ninushual je ime, ki izhaja iz ustvarjalkinega vzdevka. In tudi sicer sama v tej zgodbi igra glavno vlogo. "Sama izberem vsak kos usnja in mu v mislih pripišem vlogo, sama oblikujem, režem, šivam, prodajam ter snujem ideje za prihodnost. Urejam svoj instagram in fb profil, odpisujem strankam …" Pravi, da je to delo, ki presega okvirje osemurnega delovnika in da ji to ne bi uspelo brez podpore družine in partnerja, ki je njena desna roka in prvi kritik.
USTVARJA, KAR JI JE VŠEČ IN ČESAR NE NAJDE V NOBENI TRGOVINI
Pri ustvarjanju izhaja iz sebe. "Kaj mi je všeč in česa ne najdem na policah trgovin, lahko pa izdelam – tako nekako se je tudi začelo," tako razmišlja Nina, ki svoje izdelke tudi nosi in pri tem iz mimobežnih pogledov vedno znova ugotavlja, da ima zelo široko občinstvo.


"Zapestnico ali vpadljivo torbo si pogosto zaželi gospa z  izdelanim okusom, pa tudi gospodična, ki bo moje izdelke kombinirala s tistim, kar trenutno nosi. Ustvarjam za ženske, ki zaupajo moji presoji in moje kose vključijo v svoj vsakdan," opisuje svoje stranke. Kar nekaj teh je rednih in zvestih, veselijo pa jo tudi nove, to ji daje tudi energijo za naprej.
KO STA DOVOLJ IZDELEK IN ZGODBA ZA NJIM
"V dobro voljo me spravi, ko vidim, da si je nekdo zaželel moj kos, čeprav ga k temu ni spodbudilo nobeno oglaševanje, ampak sta bila dovolj izdelek in zgodba za njim." Svoj slog pa pravzaprav še vedno pili. Usnje občasno kombinira s tekstilom, sestavlja različne teksture in oblike usnja, vključuje kovinske elemente in les. Če je včasih v svoje izdelke vključevala veliko elementov, si danes želi, da vsak kos zase deluje čim bolj samostojno in preprosto.


Kdaj pa kdaj nastanejo tudi moški kosi, predvsem zapestnice, drobižnice, obeski za ključe, ovitki za potni list, tudi torbe.
ROKODELSKI PRISTOP OD ZAČETKA DO KONCA
Poskuša biti čim manj obremenjena s svetom, ki vsak dan diktira, kako moraš razmišljati in kateremu idealu moraš ustrezati. "Potihem želim, da tako deluje tudi celotna podoba znamke," nadaljuje, saj tudi sama nikoli ni slepo sledila trendom. "Imam zelo rokodelski pristop in delam s tem, kar imam in idejami, ki jih premorem. Izdelek  gre premišljeno od začetka do konca skozi ene in iste roke in ustvari se neka energija, ki se začuti in je dodana vrednost izdelku, ki je najpogosteje unikat."

ŽELIM BITI SAMOSVOJA
Tako se je v preteklosti večkrat znašla pred odločitvijo, ali bi proizvodnjo zaradi povpraševanja razširila in bi njene izdelke šivali drugi. "A to potem ne bi bil več Ninushual, kakršen je zdaj. Za zdaj želim biti samosvoja in ohranjati meni tako pomembno svobodo."


Spremljajte Ninushual tudi na:

Ni komentarjev

Objavite komentar

© PEPERMINT • Theme by Maira G.