MUSGUARD
To je MUSGUARD. Zložljivi blatnik iz polipropilena, čigar ime nakazuje na muslaufe oziroma fiksije, pa ni namenjen le kolesom, ki so v zadnjem obdobju postali ne le prevozno sredstvo, temveč tudi it kos, modni dodatek in način življenja, temveč ga lahko nadenemo vsem kolesom (brez zadnjega blatnika). Uf, dolg stavek. Musguard je delo industrijskega oblikovalca Jurija Lozića, ki je končni produkt načrtoval in testiral kar pet let. In zdaj, ko je ta preizkušen in so nad njim navdušeni vsi, ki ga že uporabljajo, želi zagnati "proizvodnjo". Priročen, zložljiv (zvijemo ga lahko v polžka), barvit ali zelo eleganten ... Musguard stane le 15 evrov, zagata pa tiči v proizvodnji in dobavi polipropilena, za kar pa Musguard potrebuje vsaj 10 tisoč dolarjev. V načrtu pa so tudi sprednji blatniki in ostali dodatki za kolesa. Projekt lahko podprete na Kickstarterju, kjer ne manjka več veliko, pa bo cilj dosežen.
Musguard se tako približuje zbirki uspešnih slovenskih produktov, ki so prek spleta nabrali dovolj zagonskih sredstev, da lahko zaživijo na trgu. Zadnjič sem predstavila ONDU Pinhole Cameras, ki so nabrale kar 7x več sredstev od želenih 10 tisoč dolarjev. Trenutno pa se na Kickstarterju predstavlja tudi Room39, ki želi na trg poslati najlepšo posteljnino ever!
Foto | Tilen Sepič | Video | Multipraktik
sem že zasledila tole, super zadeva in zelo simpatičen video! tale kickstarter je res super pogruntavščina. mislim, da bo fantom pri musguardu uspelo!
OdgovoriIzbrišiuau, super slogan na koncu videa :)
OdgovoriIzbrišiče bi kolesarla, bi sigurno kupla ;)
strašna generacija!!!
OdgovoriIzbrišiFul dobra ideja. Sama trenutno imam blatnik, bo pa primerno za darilo.
OdgovoriIzbrišiNoro! Upam, da jima uspe
OdgovoriIzbrišiUau, kk dobr!
OdgovoriIzbrišiUpam, da še Petri uspe, ker je posteljnina res krasna. :)
Še en super projekt, ki bo uspešno zaključen na Kickstarterju, kar je res fantastično. Ne razumem samo, zakaj je tak hype kar naenkrat okoli dveh uspešnih slovenskih projektov, saj smo imeli že več projektov na Kickstarterju. Poleg Pelican pivovarne, ki žal ni zbrala dovolj sredstev, je bil prvi tak projekt LLStol (uspešen), na katerega vsi kar pozabijo. Škoda. Ne narobe razumeti, vsi projekti so super, ampak v medijih se sedaj pojavljata samo zadnja dva, kot da sta edina.
OdgovoriIzbrišihej nina, poznam vse projekte in se jih tudi predstavljala, pelicon na pepermintu, LL stol v ambientu.
Izbrišipo moje gre za en tak proces, kor pri vsaki stvari ... začetni projekti utirajo pot, javnost pa sčasoma postaja pozorna. opažam pa tudi, da se nekateri (govorim nasploh) promocije svojih izdelkov lotevajo bolj, drugi manj načrtovano.
delam tudi kot novinarka in večina objav (predvsem na blogu, pa tudi drugod) je plod lastne iniciative, ne pa recimo obveščanja avtorjev o projektih. obveščanje javnosti pa bi moralo biti del strategije oblikovalca/podjetnika, saj ni dovolj le produkt, zato bi morala biti po moje tudi komunikacija med ustvarjalci in mediji drugačna.
ko sem recmo zasledila projekt Pelicon, sem Mateja in Anito sama kontaktirala za več informacij (enako Ondu, ki sem ga že s kupolami in lončenimi izdelki predstavila že na vseh možnih kanalih:), dogovorili pa smo se tudi za obisk in reportažo pivovarne, ko bo postavljena (za bolj resen medij, ne blog). skratka, hočem povedat, da take in podobne objave največkrat nastanejo na pobudo novinarjev, lahko pa bi bilo tudi drugače - avtor projekta predstavi izdelek in nato steče komunikacija.
Izbrišitko da krivda ni (le) na medijih. to je pa moj pogled :)
sploh ne dvomim, da vse poznaš, sem prebrala tudi vse objave glede pivovarne in Onduja, tako da vem. LLStol je sicer imam kar dobro medijsko podporo takrat, sedaj pa se o tem ne govori. pa sem ravno zadnjič stolčke videla v izložbi konzorcija :)
Izbrišidrugače nič ne očitam tvojemu blogu ali novinarskemu delu, vendar so v zadnjih dneh družbena omrežja polna teh objav, kako imamo dva super uspešna projekta in tretjega na poti. priznati je treba, da imata oba ta projekta za seboj močno podporo mladih oblikovalcev, blogerjev in nasplošno mladih, ki spremljajo trende. mediji pa potem vse skupaj samo povzamejo. realnost je pač takšna :) ni veliko novinarjev, ki bi se dejansko samoiniciativno lotili raziskovanja in objav, večinoma samo povzemajo brez navedbe vira ali pa prevajajo. tako da, vem da si ena redkih, ki dejansko kaj napiše na lastno pest, saj spremljam tvoje delo že nekaj časa :) le tako naprej.