SLIDER





BOOPACKS • NAHBRTNIKI, S KATERIMI STA SESTRI PREPRIČALI ASOS


Vse se je začelo, ko sta sestri Katarina in Dominika zase iskali idealen nahrbtnik. Ker ga v trgovinah nista našli, sta v želji po nečem, kar bi ustvarili sami, in ob spoznanju, da pri nas takšnih izdelkov ni veliko na voljo - "Lansko leto – takrat jih še ni bilo toliko, haha." - ustvarili  prvi nahrbtnik.


PRVI BOOPACK SEŠILA NJUNA MAMI

Poimenovali sta ga boopack, kar je sestavljanka besed boo in backpack. "Prvega je izdelala najina mami, ki sva jo s to idejo navdušili in naju je spodbudila, da sva razvili lastno znamko po imenu Boo." Zakaj prav BOO? Ime izhaja iz njunega priimka, pišeta se namreč Bučar.








MINIMALIZEM, KI PRISTAJA RAZLIČNIM SLOGOM

Prvi nahrbtnik sta zasnovali hitro, saj sta natančno vedeli, kaj si želita. "Enostaven, minimalističen, tak, ki bo ustrezal najrazličnejšim stilom ... In še vedno se drživa tega koncepta," opisujeta kreativni sestri, ki sta letos ponudbo svoje znamke razširili in liniji nahrbtnikov dodali tudi nekaj modelov torb in torbic.



ENA ŠPORTNICA, DRUGA ARHITEKTKA

Pravita, da sta, čeprav sta sestri, popolnoma različni, zato vlog znotraj njunega (za zdaj) majhnega podjetja ni bilo težko razdeliti.


Dominika je absolventka fakultete za arhitekturo in pri blagovni znamki skrbi za njeno celostno podobo, oblikovanje izdelkov, dizajn, spletno stran, fotografijo, družbena omrežja in marketing.

Katarina je študentka fakultete za šport in skrbi predvsem za stike z javnostjo in mediji, za prodajo, nabavo in stike z dobavitelji ter kupci, sodeluje pa tudi pri oblikovanju izdelkov s podpisom BOO.


KO SODELOVANJE PONUDI PRILJUBLJENA SPLETNA TRGOVINA ASOS
Pri logistiki in proizvodnji jima pomagajo tudi drugi, saj je naročil vedno več. Za največjih je pred kratkim poskrbela britanska multinacionalka, spletni trgovec ASOS. Sodelovanje z Asosom se je začelo, ko so dekleti povabili k prodaji izdelkov na spletni strani Asos Marketplace in jima s tem omogočili preboj na tuji trg.

Marca pa sta od Asosa prejeli zelo veliko naročilo BOO izdelkov. "To je bila še pred kratkim velika skrivnost, v tem tednu pa naši izdelki že potujejo v Barnsley v UK." Od tam bodo njuni nahrbtniki in torbe potovali k novim lastnikom na vse konce sveta.

PREBOJ NA TUJI TRG
"Sodelovanje z multinacionalko Asos je za naju velika odskočna deska in preboj na tuji trg, tako da se že veseliva novih tovrstnih izzivov,« pravita Katarina in Dominika. "Tako se najino podjetje širi, saj je takšnih naročil vedno več, kar naju zelo veseli."

Nahrbtnike tako prodajata še na nekaterih tujih spletnih straneh, najdete pa jih tudi v njuni spletni trgovini, v Ljubljani pa na primer v prodajalni GUD.


"Najini izdelki so namenjeni predvsem mladim in tistim z mladostnim stilom, načeloma komurkoli, ki se v tem konceptu najde," opišeta svojo ciljno skupino. Pri snovanju izdelkov namreč pazita tudi na to, da se priagajajo različnim slogom.

KREATIVA + BIZNIS 
"BOO slog je minimalističen in enostaven, po drugi strani pa izstopa s svojo drugačnostjo in edinstvenostjo," sta prepričani mladi podjetnici, ki sta hitro spoznali, da oblikovanje lastne modne znamke ni le kreativno delo. "Takšno delo zahteva kar nekaj podjetniškega znanja, potrpljenja, razvoju znamke pa moraš biti prirpavljen posvetiti ogromno časa."



S FOTOGRAFIJO GRADITA PREPOZNAVNO BOO ESTETIKO
Tista manj kreativna plat tako zajema postavljanje cen in stiki z dobavitelji, vse našteto pa po njunem mnenju vodi do dobrih rezultatov. K prepoznavnosti znamke BOO so veliko prispevala družbena omrežja. Dekleti tako veliko pozornosti namenjata grafični podobi in fotografiji, z obema gradita značilno BOO estetiko.

Načrtov za prihodnost imata veliko, želita si še več takšnih sodelovanj, kot je zadnje z Asosom, hkrati pa povečati prisotnost in prepoznavnost znamke BOO po celem svetu.

Dominika in Katarina

BOO FACEBOOK 
BOO INSTAGRAM
BOO SHOP

1 komentar

© PEPERMINT • Theme by Maira G.