BOOPACKS • NAHBRTNIKI, S KATERIMI STA SESTRI PREPRIČALI ASOS
Vse se je začelo, ko sta sestri
Katarina in Dominika zase iskali idealen nahrbtnik. Ker ga v trgovinah nista našli,
sta v želji po nečem, kar bi ustvarili sami, in ob spoznanju, da pri nas takšnih izdelkov ni veliko na voljo - "Lansko leto – takrat jih še ni bilo
toliko, haha." - ustvarili prvi nahrbtnik.
Poimenovali sta ga boopack, kar je sestavljanka besed boo in backpack. "Prvega je izdelala najina mami, ki sva jo s to idejo
navdušili in naju je spodbudila, da sva razvili lastno znamko po imenu Boo." Zakaj prav BOO? Ime izhaja iz njunega priimka, pišeta se namreč Bučar.
MINIMALIZEM, KI PRISTAJA RAZLIČNIM SLOGOM
Prvi nahrbtnik sta zasnovali hitro,
saj sta natančno vedeli, kaj si želita. "Enostaven, minimalističen, tak, ki bo
ustrezal najrazličnejšim stilom ... In še vedno se drživa tega koncepta," opisujeta kreativni sestri, ki sta letos ponudbo svoje znamke razširili in
liniji nahrbtnikov dodali tudi nekaj modelov torb in torbic.
ENA ŠPORTNICA, DRUGA ARHITEKTKA
Pravita, da sta, čeprav sta
sestri, popolnoma različni, zato vlog znotraj njunega (za zdaj) majhnega
podjetja ni bilo težko razdeliti.
Dominika je absolventka fakultete
za arhitekturo in pri blagovni znamki skrbi za njeno celostno podobo,
oblikovanje izdelkov, dizajn, spletno stran, fotografijo, družbena omrežja in
marketing.
Katarina je študentka fakultete
za šport in skrbi predvsem za stike z javnostjo in mediji, za prodajo, nabavo
in stike z dobavitelji ter kupci, sodeluje pa tudi pri oblikovanju izdelkov s
podpisom BOO.
KO SODELOVANJE PONUDI PRILJUBLJENA SPLETNA TRGOVINA ASOS
Pri logistiki in proizvodnji jima
pomagajo tudi drugi, saj je naročil vedno več. Za največjih je pred kratkim
poskrbela britanska multinacionalka, spletni trgovec ASOS. Sodelovanje z
Asosom se je začelo, ko so dekleti povabili k prodaji izdelkov na spletni
strani Asos Marketplace in jima s tem omogočili preboj na tuji trg.
Marca pa sta od Asosa prejeli zelo veliko
naročilo BOO izdelkov. "To je bila še pred kratkim velika skrivnost, v tem
tednu pa naši izdelki že potujejo v Barnsley v UK." Od tam bodo njuni nahrbtniki in torbe potovali k novim lastnikom na vse konce sveta.
PREBOJ NA TUJI TRG
"Sodelovanje z multinacionalko
Asos je za naju velika odskočna deska in preboj na tuji trg, tako da se že veseliva
novih tovrstnih izzivov,« pravita Katarina in Dominika. "Tako se najino podjetje
širi, saj je takšnih naročil vedno več, kar naju zelo veseli."
Nahrbtnike tako prodajata še na
nekaterih tujih spletnih straneh, najdete pa jih tudi v njuni spletni trgovini,
v Ljubljani pa na primer v prodajalni GUD.
"Najini izdelki so namenjeni
predvsem mladim in tistim z mladostnim stilom, načeloma komurkoli, ki se v tem
konceptu najde," opišeta svojo ciljno skupino. Pri snovanju izdelkov namreč
pazita tudi na to, da se priagajajo različnim slogom.
"BOO slog je minimalističen
in enostaven, po drugi strani pa izstopa s svojo drugačnostjo in
edinstvenostjo," sta prepričani mladi podjetnici, ki sta hitro spoznali, da
oblikovanje lastne modne znamke ni le kreativno delo. "Takšno delo zahteva kar
nekaj podjetniškega znanja, potrpljenja, razvoju znamke pa moraš biti
prirpavljen posvetiti ogromno časa."
S FOTOGRAFIJO GRADITA PREPOZNAVNO BOO ESTETIKO
Tista manj kreativna plat tako
zajema postavljanje
cen in stiki z dobavitelji, vse našteto pa po njunem mnenju vodi do dobrih
rezultatov. K prepoznavnosti znamke BOO so veliko prispevala družbena omrežja.
Dekleti tako veliko pozornosti namenjata grafični podobi in fotografiji, z
obema gradita značilno BOO estetiko.
Načrtov za prihodnost imata
veliko, želita si še več takšnih sodelovanj, kot je zadnje z Asosom, hkrati pa
povečati prisotnost in prepoznavnost znamke BOO po celem svetu.
Dominika in Katarina |
BOO SHOP
pa fotke imata nadlepe
OdgovoriIzbriši