SLIDER





BELLABEAT • KO TVOJ IZDELEK NOSI 200 TISOČ ŽENSK


Urška Sršen je še pred štirimi leti študirala kiparstvo, danes vodi ekipo enega od najbolj uspešnih health startupov na svetu. Čeprav so pri BELLABEATU, hrvaškem podjetju s podružnicami v San Franciscu, Londonu in Šenzenu,  prve uporabnike osvojili z izdelki za prenatalno nego, je danes njihov najbolj znan izdelek pametni obesek leaf. 

KO 200.000 LJUDI NOSI IZDELEK, KI SI GA OBLIKOVAL TI
Nosi in uporablja ga že veliko več kot 200 tisoč žensk (Urška točnih številk ne razkriva), leseni listek z vgrajeno programsko opremo pa beleži njihov bioritem – na primer spanje, športno aktivnost, menstrualni cikel in podobno.




Pred dvema letoma sem Urško in njeno ekipo obiskala v Zagrebu. Od takrat je Bellabeat še  okrepil svojo prisotnost na globalnem, predvsem na ameriškem trgu, pridobili pa so tudi nove investitorje.  Njihov največji investitor prihaja s Kitajske, tam pa stoji tudi manufaktura. Njena ekipa se je še povečala in danes šteje okoli 80 članov. Srčika podjetja, programerska in oblikovalska ekipa, dela na Hrvaškem.


S 26 LETI NA PRESTIŽNI FORBESOVI LESTVICI

Danes pa je mlada podjetnica – letos jo je prestižna revija Forbes uvrstila na listo #30under30 mladih Evropejcev, ki s svojim delom spreminjajo svet – na dogodku Start-up café povedala več o svoji vlogi in delu v startupu.




KAKO LAHKO SAM POSKRBIŠ ZASE IN ZA DOBRO POČUTJE
Za enega od ključnih dejavnikov uspeha svojega podjetja je Urška označila hiter odziv na še hitreje spreminjajoče se trende na preseku skrbi za zdravje in tehnologije. Tako so z izdelkov, namenjenih nosečnicam in njihovim bližnjim, pozornost preusmerili na zdravje in dobro počutje vseh. Z izdelki, kakršen je obesek leaf, uporabnik sam beleži svoj življenjski ritem, s predlogi za izboljšanje počutja, ki jih prejme prek aplikacije, pa poskrbi za svoje zdravje.

Zakaj prav izdelki za ženske? Urška pravi, da se s svojo vizijo nočejo omejevati in ne izključuje možnosti unisex izdelkov oziroma produktov za moške. Motivacijo pa so našli tudi v splošni spregledanosti žensk ne le kot snovalk, ampak tudi kot uporabnic tehnologije.




OBLIKOVANJE + TEHNOLOGIJA
Pametni nakit, kot večina medijev označuje leaf, je lično zasnovan obesek iz lesa in jekla, ki ga lahko nosimo kot broško, ogrlico ali zapestnico. Oblikovanje listka je Urškino delo. Tudi sicer podjetnica meni, da morata iti tehnologija in oblikovanje z roko v roki. Dobro oblikovanje je prav tako, če ne celo bolj pomembno, ko želiš prednosti tehnologije približati človeku. Morda tudi zato Bellabeatu lahko rečemu tudi Apple health industrije.

VISOKA TEHNOLOGIJA, ZAPAKIRANA V PRIVLAČNO PODOBO
Celostna vizualna podoba je tako pomemben del grajenja znamke, ki ji pri Bellabeatu namenjajo posebno pozornost. Nenazadnje so njihova ciljna skupina mlade ženske z aktivnim življenjskim slogom. Če nosijo pametni obesek, najbrž veliko časa preživijo tudi pred zasloni, od tu pa do družbenih omrežij ni daleč. Lifestyle fotografije tako presegajo tipično dojemanje tehnoloških izdelkov in jih predstavljajo na način, ki spominja na editoriale v revijah ali predstavitve modnih znamk.



ZA KONEC ŠE ZGODBA O ASHTONU IN MILI 
Eden večjih investitorjev Bellabeata je založba Universal, Urška tako ne izključuje sodelovanja s katero od uspešnih in svetovno znanih zvezdnic. Za velik bum je – sicer povsem nenačrtovano – poskrbela tudi igralka Mila Kunis, ki je med gostovanjem v pogovorni oddaji Jimmyja Kimmla omenila Bellabeatovo slušalko, preko katere lahko poslušaš in spremljaš gibanje otroka v maternici.

Urška je na enem od dogodkov zagledala Milinega moža, igralca in investitorja Ashtona Kutcherja, in mu v naročje vrgla škatlo s slušalko. Super taktika :)

Čez nekaj mesecev bodo pri Bellabeatu predstavili nove izdelke, do takrat pa lahko temu (deloma tudi slovenskemu) podjetju sledite tudi na FB ali Instagramu.

Foto: Bellabeat

2 komentarja

  1. Krasen izdelek, moti pa me, da ga je moc narociti le preko Zda. Je morda znano, ce in kdaj ga bomo lahko narocali tudi iz Evrope?
    Hvala in lp!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, sicer sem ga naročila, ko so imeli popuste, a sem bila na koncu na istem, saj sem tisti denar (in še nekaj več) odštela za carino...

    OdgovoriIzbriši

© PEPERMINT • Theme by Maira G.