YUMMI • MEHKI, LEPI IN UDOBNI NEDRČKI
Punce, saj poznate tisto misel Home is where the bra isn't, a ne? Modrčki, ki objemajo naše
prsi, so kdaj zares neudobni, kar pa želi spremeniti nova slovenska znamka
spodnjega perila, ki v ospredje postavlja udobje, z mladostno podobo pa
ustvarja nedrčke, ki jih bomo z veseljem nosile ves čas, tudi med poležavanjem
doma.
Z NEDRČKI NAVDUŠILA NA START-UP VIKENDU
Blagovno znamko Yummi Intimates je zasnovala študentka modnega oblikovanja Patricia Bevc. Začelo se
je na start-up vikendu Ekonomske fakultete, kjer je Patricia z idejo navdušila
ostale članice skupine, ki so verjele, da lahko iz preproste ideje nastane
dober projekt.
KO V TRGOVINAH NI NAŠLA LEPEGA IN UDOBNEGA MODRČKA, GA JE OBLIKOVALA SAMA
“Po treh dneh intenzivnega
dela, med katerih smo osnovale našo znamko, je naš napredek prepričal tudi
komisijo in uvrstile smo se med zmagovalne tri skupine,” pravi Patricia, ki je
o lastni znamki mehkih nedrčkov začela razmišljati, ko v trgovinah ni našla
takega, ki bi ji bil zares všeč.
Pri oblikovanju znamke Yummi
Intimates ji pomagajo še štiri dekleta: za oblikovanje skrbita Patricia in Ina
Hadži, grafična podoba je delo Maje Rigler in Eve Ožbot, finančni del pa nadzira Joži Švigelj.
ŠTUDIJSKE OBVEZNOSTI + OBLIKOVANJE LASTNE ZNAMKE?
Ekipi je podpora na start-up vikendu dala dodaten zagon in motivacijo, da so projekt tudi realizirale in nato do konca študijskega semestra ob obveznostih na faksu pripravile vse potrebno za predstavitev nedrčkov uporabnicam.
BIANCA, LEXI, LUNNA IN EVELINA
“Naši nedrčki imajo nekoliko
športen oziroma ‘athleisure’ pridih. Sešiti so iz ročno potistkane elastike z
logotipom, košarice pa so narejene iz na dotik prijetnega bombažnega jerseyja,”
nedrčke opisuje mlada oblikovalka.
Različni modeli nedrčkov
nosijo posebna imena – Bianca, Lexi, Evelina in Lunna. In kakšnim dekletom bodo
všeč? #Yummibabe je dekle, ki se rada počuti dobro v svoji koži, prisega na
svobodo osebnega stila in udobje pri opravljanju vsakodnevnih aktivnosti.
PRAVKAR ODPRLE SPLETNO TRGOVINO
Yummi ekipa je konec junija
nedrčke premierno predstavila na druženju v galeriji UAUU, po dopustniškem
odmoru pa je prav včeraj zaživela tudi spletna trgovina. Za prihodnost že
načrtujejo nove modele nedrčkov, tako da dekleta po razgibanem poletju čaka
tudi pestra jesen.
“Vsekakor želimo še naprej širiti svoje
poslanstvo o udobnih nedrčkih in spodbuditi čim več deklet, da se pridružijo
naši #Yummibabe skupnosti,” še pove oblikovalka Patricia.
Ni komentarjev
Objavite komentar