SLIDER





YUMMI • MEHKI, LEPI IN UDOBNI NEDRČKI


Punce, saj poznate tisto misel Home is where the bra isn't, a ne? Modrčki, ki objemajo naše prsi, so kdaj zares neudobni, kar pa želi spremeniti nova slovenska znamka spodnjega perila, ki v ospredje postavlja udobje, z mladostno podobo pa ustvarja nedrčke, ki jih bomo z veseljem nosile ves čas, tudi med poležavanjem doma.
Z NEDRČKI NAVDUŠILA NA START-UP VIKENDU

Blagovno znamko Yummi Intimates je zasnovala študentka modnega oblikovanja Patricia Bevc. Začelo se je na start-up vikendu Ekonomske fakultete, kjer je Patricia z idejo navdušila ostale članice skupine, ki so verjele, da lahko iz preproste ideje nastane dober projekt.

KO V TRGOVINAH NI NAŠLA LEPEGA IN UDOBNEGA MODRČKA, GA JE OBLIKOVALA SAMA
“Po treh dneh intenzivnega dela, med katerih smo osnovale našo znamko, je naš napredek prepričal tudi komisijo in uvrstile smo se med zmagovalne tri skupine,” pravi Patricia, ki je o lastni znamki mehkih nedrčkov začela razmišljati, ko v trgovinah ni našla takega, ki bi ji bil zares všeč.

Pri oblikovanju znamke Yummi Intimates ji pomagajo še štiri dekleta: za oblikovanje skrbita Patricia in Ina Hadži, grafična podoba je delo Maje Rigler in Eve Ožbot, finančni del pa nadzira Joži Švigelj.

ŠTUDIJSKE OBVEZNOSTI + OBLIKOVANJE LASTNE ZNAMKE? 
Ekipi je podpora na start-up vikendu dala dodaten zagon in motivacijo, da so projekt tudi realizirale in nato do konca študijskega semestra ob obveznostih na faksu pripravile vse potrebno za predstavitev nedrčkov uporabnicam.

BIANCA, LEXI, LUNNA IN EVELINA
“Naši nedrčki imajo nekoliko športen oziroma ‘athleisure’ pridih. Sešiti so iz ročno potistkane elastike z logotipom, košarice pa so narejene iz na dotik prijetnega bombažnega jerseyja,” nedrčke opisuje mlada oblikovalka.

Različni modeli nedrčkov nosijo posebna imena – Bianca, Lexi, Evelina in Lunna. In kakšnim dekletom bodo všeč? #Yummibabe je dekle, ki se rada počuti dobro v svoji koži, prisega na svobodo osebnega stila in udobje pri opravljanju vsakodnevnih aktivnosti.

PRAVKAR ODPRLE SPLETNO TRGOVINO
Yummi ekipa je konec junija nedrčke premierno predstavila na druženju v galeriji UAUU, po dopustniškem odmoru pa je prav včeraj zaživela tudi spletna trgovina. Za prihodnost že načrtujejo nove modele nedrčkov, tako da dekleta po razgibanem poletju čaka tudi pestra jesen.

Vsekakor želimo še naprej širiti svoje poslanstvo o udobnih nedrčkih in spodbuditi čim več deklet, da se pridružijo naši #Yummibabe skupnosti,” še pove oblikovalka Patricia.



Ni komentarjev

Objava komentarja

© PEPERMINT • Theme by Maira G.