SLIDER





CVETLICE IN ČIPKE V NOVI LINIJI YUMMI MODRČKOV + GIVEAWAY ♥


Pred nekaj več kot letom dni sem predstavila zgodbo takrat še čisto sveže slovenske znamke spodnjega perila Yummi Apparel in ob nedavni predstavitvi novih modelov modrčkov, nedrčkov, braletkov, topov (kakor koli že, drage punce, rečete svoji drugi koži) sem Patricio povprašala, kaj vse se je v tem času spremenilo.

Ker je mlada oblikovalka svojo znamko ustvarila med študijem, je bilo usklajevanje obveznosti na faksu in kreiranja Yummi Apparel pravi izziv. Odločila se je, da znamko registrira in se še bolj odločno, čeprav z majhnimi koraki, poda na samostojno podjetniško pot. "Če ne drugega, sem želela imeti zaresen mail s svojo domeno," se pošali, a doda, da sta potrjena dokumentacija in registracija znamke prinesla nepopisne občutke. Pa tudi svež zagon.

_____________________

ČAS ZA DARILCE!

S Patricio sva pripravili tudi giveaway, v katerem podarjava krasen nedrček Fleur. Obiščite Pepermintov IG, tam pod zgornjo fotko najdete tudi pravila sodelovanja. Tokratni giveaway poteka le na Instagramu in traja do nedelje, 29. oktobra, do polnoči. 
 _____________________


"Vsako prosto minuto sem posvetila ustvarjanju - kreiranju, šivanju ali fotkanju," pravi Patricia, ki je zadnjo linijo perila načrtovala vzporedno s pripravami na zadnje izpite. Zdaj, ko so izpiti uspešno odpisani, ves svoj čas posveča Yummi. 

Z novo kolekcijo je želela svoje delo še nadgraditi. "Izboljšala sem kroje in dopolnila tehnične podrobnosti, ki sem se jih naučila v zadnjem letu. Dodala sem nove materiale, predvsem pa menim, da modrčki zdaj iz 'luštkanih' prehajajo v bolj ženstvene." 
Novi modrčki tako razkrivajo nekaj več kože, nekaterim je dodala tudi čipko. Osnovni, basic modeli ostajajo nepogrešljivi tako, za vsak dan. In kdo so Yummi dekleta? Povečini so to Slovenke, čeprav nedrčke, sešite v Patriciini delavnici, nosijo tudi drugod po Evropi. 

"Najbolj me razveseli, ko se kakšno dekle za nakup odloči že drugič ali tretjič," pravi oblikovalka, ki želi v prihodnje znamko razširiti še na druge vrste oblačil. Poleti je tako predstavila linijo kopalk, s Katarino in Dominiko iz Boopack pa so oblikovale vsestranske bodije. 

Načrte z razvojem znamke ustvarja sproti, saj še ugotavlja, kje je njeno mesto v svetu. Njen prvi cilj je diploma, nato pa, kdo ve. S takšnim pristopom je mogoče prav vse!


Spremljaj Yummi Apparel na:



Ni komentarjev

Objava komentarja

© PEPERMINT • Theme by Maira G.