SLIDER





MILA.VERT • VEČNA IN ETIČNA MODA S SLOVENSKIM PODPISOM

Pred nekaj tedni sem na Instagramu zasledila fotografije čudovitih oblačil, v besedilih pod njimi pa so zeleni emojiji dali vedeti, da gre za znamko, prijazno do okolja in ljudi. In to slovensko znamko. Zanimalo me je, kdo stoji za znamko MILA.VERT, kakšna je njena zgodba in kaj prinaša v slovenski in širši modni prostor.

OTROŠTVO MED KOČEVSKIMI ŠIVILJAMI

Ustanoviteljica in kreativna sila znamke Tina Logar Bauchmüller je že kot majhna deklica z babico, ki je bila šolana šivilja, doma v Kočevju izdelovala oblačila.

"Že v osnovni šoli sem organizirala modno predstavitev, pri kateri sem sodelovala kot organizatorka, oblikovalka in model," se svojih modnih začetkov spominja Tina. Na podlagi njenih oblikovalskih idej in sodelovanj z babico ali katero od lokalnih šivilj so v prihodnjih letih nastali številni kosi, ki so še vedno del njene garderobe. Tudi njena maturantska obleka je nastala tako.
"Vedela sem, da si želim blagovno znamko, ki bo povezana z modo in mi bo dopuščala veliko kreativne svobode," o svoji znamki Mila.Vert pravi Tina Logar Bauchmüller.

ŠTUDIJ EKONOMIJE (IN ŽIVLJENJSKEGA SLOGA) NA NIZOZEMSKEM IN ŠVEDSKEM

Kljub temu, da ima modo takorekoč zapisano v genih, se je Tina odločila za študij ekonomije. Po diplomi v Ljubljani je odšla na magistrski študij mednarodnega podjetništva v Utrecht na Nizozemskem. Program se je deloma izvajal tudi v Lundu na Švedskem. Obe deželi sta nanjo naredili velik vtis, naj gre za modo, podjetništvo ali življenjski slog nasploh.

"Pri Nizozemcih mi je všeč njihov ležerni, sproščeni slog oblačenja, kot bi šlo za neko urejeno neurejenost," opisuje in pravi, da je nizozemskemu soroden tudi skandinavski minimalistični modni slog. Ta del Evrope sicer že kar nekaj časa stremi k bolj trajnostnemu načinu življenja, kar se kaže tudi v modni industriji.

TEORIJA IN PRAKSA. KO SE ZDRUŽITA OTROŠKA LJUBEZEN IN PODJETNIŠKI DUH

Med študijem je, predvsem na Švedskem, spoznala tudi stimulativno okolje za start-up podjetništvo. "Študentje so imeli priložnost, da so že na začetku študija preizkušali svoje ideje in se združevali v univerzitetnih podjetniških inkubatorjih. Ta trend je zdaj mogoče opaziti tudi pri nas," pravi Tina, ki je o lastni znamki potihem razmišljala že od študija v Ljubljani.

"Vedela sem, da si želim blagovno znamko, ki bo povezana z modo in mi bo dopuščala veliko kreativne svobode." In tako se je, podkovana s podjetniškim znanjem, podala v oblikovanje znamke oblačil s trajnostno noto.

Ime Mila.Vert ima prav poseben pomen. Mila je vzdevek Tinine hčerke, Vert pa v francoskem jeziku pomeni 'zeleno' in nakazuje na koncept blagovne znamke, ki je prijazna do okolja in ljudi.

MODA, ZELENA IN VEČNA

Kosi z etiketo Mila.Vert so na pogled preprosti, čistih linij. To so prav tisti kosi, ki jim tako radi rečemo večni. Vodja blagovne znamke svoje stranke vidi kot ženske, ki pri oblačenju dajejo prednost kakovostno izdelanim, brezčasnim oblačilom. "Oblačilom, ki jim bodo še dolgo in dobro služila, in ki jih bodo lahko zlahka kombinirale s preostalimi kosi v svoji garderobni omari."

Hkrati so to ozaveščene ženske, ki ob lepem videzu oblačil dodatno vrednost vidijo v tem, da je oblačilo izdelano iz materialov, prijaznih do ljudi in okolja ter v skladu z načeli pravične trgovine.

Ustvarjalka se je pri snovanju blagovne znamke zavezala, da bo pri izdelavi oblačil uporabljala materiale z najmanj 90-odstotno ekološko sestavo. Največkrat je to bombaž s certifikatom GOTS.

A takšno blago je na začetku kar težko našla. "Ko sem na sejmu v tujini iskala primerno blago za svojo kolekcijo, sem nekoliko razočarana ugotovila, da ne morem najti ustreznega ekološkega blaga za realizacijo svojih idej. Tako sem se ustvarjanja kolekcije takrat lotila nekoliko drugače. Ko sem našla blago, ki mi je bilo všeč, sem začela razmišljati, kaj lahko iz njega ustvarim."


ZA ŽENSKE Z ZGODBO

"Ko imam pripravljen osnoven dizajn oblačila in izbrano ustrezno blago, skupaj s šiviljo dodelava kroj in izdelava prototip oblačila. To oblačilo se nato še dopolnjuje in popravlja, dokler nisva zadovoljni s končnim rezultatom."

Da njihova oblačila pristajajo ženskam različnih starosti in življenjskih slogov, je Tina 'dokazala' tudi s kampanjo #WomenWearingMilaVert, v kateri je predstavila zgodbe žensk, ki nosijo njena oblačila.


Oblačila Mila.Vert lahko kupite prek spleta, vse do konca junija pa lahko si Tinino kolekcijo ogledate tudi osebno. Vsak torek med 15. in 20. uro v prvem nadstropju Kristalne palače v BTC svoji liniji etičnih oblačil predstavljata skupaj z blagovno znamko Movinun. Znamko Mila.Vert pa najdete tudi na FB in na Instagramu.

Foto: Robert Ribič

Ni komentarjev

Objavite komentar

© PEPERMINT • Theme by Maira G.