SLIDER





BRODO • SENDVIČARNA OB VZNOŽJU METALKE


V pritličju stolpnice Metalka ob robu ljubljanske ploščadi Ajdovščina je pred tedni vrata odprla prodajalna sendvičev BRODO. Minimalističen, odprt prostor prek steklene stene nagovarja mimoidoče, naj vstopijo in izberejo katerega od bogato obloženih sendvičev, osvežujočih sokov ali slastnih piškotkov. O tem, kako je Brodo sploh nastal, kako so opremili prostor, si zamislili embalažo in podobo, naj več pove kar Brodova ekipa.

O IDEJI ZA PRODAJALNO SENDVIČEV
Ideja se je pravzaprav porodila kar med iskanjem dobrega sendviča v mestu. Za hitro kosilo smo si zaželeli dober, poln in sočen sendvič, pa ga je bilo skoraj nemogoče najti. In tako smo prišli na idejo sendvičarne, kjer stranka dobi izbran ter domišljen sendvič ki nasiti in hkrati nudi užitek. V Brodu je tako na voljo pet različnih sendvičev, v katerih je zbrano veliko energije ter dela. Vse sestavine pripravimo sami, sendviče pa sproti sestavljamo v trgovini. 



O BRODOVI PONUDBI, KOMBINACIJAH IN OKUSIH
Želeli smo narediti sendviče, ki bodo ponudili različne okuse, lahko bi rekli tudi različne teme, kjer bi si lahko vsaka stranka našla sebi najljubšega. Na voljo sta dva izrazita mesna sendviča (Rdeči in Roza), bolj nežen vodni, ter dva brezmesna, primerna za vegetarijance (Vijola in Zelen). Vijola je bil najprej mišljen zgolj kot sezonski sendvič, vendar je izjemno popularen, predvsem med ženskimi strankami, zato smo mu "podaljšali sezono". Seveda pa vedno iščemo nove ideje in nove okuse, tako da nikoli ne veste, kdaj vas v Brodu čaka kaj novega.



O INTERIERJU BRODOVE PRODAJALNE
Interier je zasnoval arhitekturni biro Mertelj Vrabič Arhitekti, ki so prostor bivše  turistične agencije oluščili do prvotnih slojev. Namesto klasične izložbe so ob okno postavili pult za pripravo sendvičev, kjer si stranke in mimoidoči lahko natančno ogledajo nastajanje sendviča. Trgovina je v celoti izdelana iz vezane plošče, ki se uporablja za transportne zaboje, vsaka površina pa je glede na namen drugače obdelana.

O BRODOVI EMBALAŽI IN PODOBI
Vizualna identiteta je delo kolektiva Multipraktik, kateremu je zopet uspelo ustvariti estetsko in inteligentno rešitev, ki se igra z besedama BroDobro in značilno obliko kruha. Tako kot pri arhitekturi smo želeli tudi dizajn pravzaprav umakniti, ga zminimalizirati do nivoja, ko v ospredju/fokusu ostane le še produkt, sendvič Brodo. 


Pri embalaži smo želeli ohraniti 'handmade' občutek, zato vsak sendvič skrbno zavijemo ter označimo z izbrano barvo sendviča. Barve namesto imen uporabljamo zaradi poenostavitve, dodajo pa tudi igrivost v nakupni proces. Mi bomo danes Rdečega. Pa vi?


Da boste na tekočem z novostmi (solatke!), lahko Brodo spremljate tudi na FB + Instagramu.

Foto: Brodo in Pepermint

1 komentar

© PEPERMINT • Theme by Maira G.