SLIDER





DVAINŠTIRIDESET • NARAVNA IN LIČNA MILA IZ KOZJEGA MLEKA



Dvainštirideset je blagovna znamka naravnih mil, ki sta jo februarja 2014 začela razvijati Janja Videc in Anže Frantar. Pri snovanju mil in podobe znamke sta izhajala iz lastnih potreb in estetike.

MILO Z VSEM, A BREZ ODVEČNEGA

"Na trgu sva iskala milo, ki bi bilo primerno za občutljivo kožo in ne bi imelo nepotrebnih sestavin, ki ne pripomorejo k osnovni funkciji. Obenem sva želela, da je milo estetsko," pripoveduje Anže. Ker nista našla izdelka, ki bi ustrezal njunim željam, sta se odločila razviti svoj produkt. Janjini domači imajo sirarno in kozjerejo, zato sta naravno, blago in dobrodejno surovino imela pred domačim pragom. Nastali so negovalni izdelki iz kozjega mleka. Poimenovala sta jih Dvainštirideset.



Kozje mleko vsebuje pH, ki je skoraj identičen tistemu v človeški koži. Vsebuje tudi številne vitamine, fosfor, kalij in kalcij, ki obnavljajo poškodovano kožno tkivo. Sestavine kožo navlažijo, pomirijo in zgladijo. 

BI DIŠALI PO BORU ALI RDEČI POMARANČI?

Osnovnemu milu iz kozjega mleka družbo delajo mila z različnimi kombinacijami dodatkov, vonjev in tekstur:

DOBRO PREMIŠLJENI MINIMALIZEM

Ker sta Janja in Anže velika esteta - Janja je eno ključnih imen mlajše generacije slovenskega modnega oblikovanja, Anže je avtor spletne platforme Ulični stil - sta posebno pozornost posvetila tudi podobi znamke. Ta je, tako kot sestavine mil, minimalistična. A ne le na pogled.

Pri načrtovanju embalaže je bil kreativni par posebej pozoren na čim manjši odtis, ki bi ga embalaža pustila na okolju. Tako kot mila tudi embalažo sestavljajo le nujno potrebni elementi.



"Škatlico, v kateri je milo, sva tako oblikovala sama z mislijo na to, da je po tem, ko je odslužila prvotnemu namenu, uporabna tudi drugače," pravi Anže in opiše, da papirnata embalaža ni zlepljena, temveč je sestavljiva. Tako jo je mogoče razstaviti in znova sestaviti, tako da skrijemo potisk in jo uporabimo za shranjevanje drobnih predmetov, recimo gumbov, nakita in drugih malenkosti.

LEPO MILO NA LEPEM PODSTAVKU IZ ČEŠNJEVEGA LESA

Zasnovala sta tudi lesene podstavke za mila. "Ko sva opremljala stanovanje, nisva našla podstavka za milo, ki bi nama bil všeč. Večina podstavkov na trgu je narejena iz plastike ali pa so uvoženi iz tujine." 
Ker naravna mila nimajo dodanih umetnih sredstev za strjevanje, se morajo po uporabi posušiti, zato morajo biti podstavki zasnovani tako, da se v njih ne nabira voda. Janja in Anže sta podstavke zasnovala iz lesa slovenske češnje. Les ju s svojo toplino še posebej privlači, češnjev les pa ima tudi lepo barvo in prijeten vonj. Z ročno izdelanim podstavkom hkrati polepšamo tudi kopalnico.


Ni komentarjev

Objavite komentar

© PEPERMINT • Theme by Maira G.