SLIDER





OBLIKOVANJE VIZUALNE PODOBE IN EMBALAŽE • I LIKE TOFU

petek, 20. maj 2016


Anja Korenč in Matic Batagelj sta mlada primorska podjetnika iz studia FORK. Ona je grafična oblikovalka in fotografinja, on ekonomist, iz ljubezni do hrane in marketinga pa sta svojo ustvarjalno moč usmerila v marketing za prehransko industrijo.

Ne le, da vizualne podobe ustvarjata za druge, lani sta predstavila lastno blagovno znamko bio tofuja I LIKE TOFU. Če ne veste, kaj točno tofu je, kratka razlaga:

Tofu je mehkemu siru podobna jed, ki je v Aziji tradicionalna že več kot dve tisočletji, v Evropi pa prvič narejena v Franciji, leta 1880. Pripravljen je iz sojinega mleka, ki mu je dodano sirilo (nigari). Znan je po svoji hranilnosti, saj je bogat s kvalitetnimi beljakovinami, B vitamini in kalcijem. Zato je odličen nadomestek mesa. Poleg tega je tudi izredno lahko prebavljiv in znižuje nivo slabih holesterolov v krvi. Njegova sestava mu omogoča, da hitro in enostavno absorbira okuse različnih sestavin.

Z Anjo, ki svoje vizualne zabeležke, nasvete in luštne ohranjevalnike zaslonov deli tudi na strani Visual Dish, sva spregovorili o tem, kako je nastajala podoba znamke I Like Tofu, pa tudi o tem, zakaj je embalaža tako pomembna.



O OBLIKOVANJU PODOBE IN EMBALAŽE ZA I LIKE TOFU

Pri oblikovanju embalaže za lastno znamko tofujev se je Anja želela izogniti klasični štirikotni obliki, tofu, pakiran v vakumski embalaži z nalepko pa sploh ni prišel v poštev, pravi. Prvi osnutki embalaže so nastali iz prebliska. "Na pamet mi je padla oblika škrniclja, ali kot rečemo pri nas, škrtoca. Idejo sem predstavila Maticu, ki je bil takoj za in mi je priskočil na pomoč pri razvoju mreže."

Vsak "okus" ima svojo barvo, lični škrniclji pa so porisani z ilustracijami, ki prikazujejo posamezne sestavine okusa izbranega tofuja. Celotna podoba osmih različnih okusov tofujev je zaokrožena celota. So kot nekakšna mavrica in se, če jih postavimo skupaj, 'prelivajo' eden v drugega. Linija barvne ploskve se na obeh straneh nadaljuje, ne glede na vrstni red škrnicljev.

Vidno mesto na embalaži zavzema tudi logotip, ki spominja na pismenko in po Anjinem mnenju doda ravno dovolj azijskega pridiha, da začutimo, da sta tofujev dom Kitajska oziroma Japonska.

ZAKAJ JE EMBALAŽA SPLOH POTREBNA

Anja razloži, da embalaže pravzarav nismo izumili ljudje, ampak skozi evolucijo že narava sama. "Orehovo jedrce je zaščiteno s trdo lupino, kokosovo mleko je shranjeno v velikem in masivnem kokosovem orehu, biser pa v školjki," našteje nekaj inovativnih embalaž iz narave. Naloga embalaže je, da pred zunanjimi vplivi zaščiti tisto, kar se skriva v njej.



 V zadnjih desetletjih je embalaža postala tudi marketinško orodje, njena vloga ni le zaščititi produkt, ampak tudi nagovarjati potrošnika. Potencialnemu kupcu mora na preprost način sporočiti pomembne informacije o izdelku v njej.

Pri oblikovanju embalaže za živilske produkte pa ni vse prepuščeno kreativi. Oblikovalec mora pri njene snovanju upoštevati zakone in predpise, ki so zelo pomembni, se pa tudi pogosto spreminjajo in zaostrujejo. Na embalaži morajo biti namreč navedeni številni podatki. Preostalo pa je tisto nekaj, zaradi česar bo morda izdelek med številnimi drugimi na prodajni polici prepričal potrošnika v nakup.

Delo oblikovalca embalaže za prehrano zato ni samo to, da bo naročniku dostavil estetski izdelek, ampak, da bo upošteval identiteto blagovne znamke, ustvaril dizajn, ki bo prepričal točno ciljnega kupca in se držal jasnih ter natančnih pravil o navajanju pomembnih podatkov, ki se na embalaži morajo nahajati. Njegovo delo zato na prvi pogled izgleda zelo zabavno in kreativno, a takšen je samo prvi korak, iskanje ideje. Vsakršno nadaljnje delo pa je zelo premišljeno, bodisi v skladu z marketinško strategijo ali predpisanimi pravili.


EMBALAŽA PRI NAS

Anja opaža, da se embalaže slovenskih produktov počasi usmerjajo k trendom in da med oblikovalci ni edina, ki si želi lepih trgovskih polic in s svojim delom teži k temu. "Vse več je izdelkov, ki sledijo britanskemu stilu in vse manj ameriškega pretiravanja in kičenja," meni, a kljub svetlim spremembam opozarja, da bo na tem področju treba še kaj postoriti.




Zgledovati bi se morali po embalažah in inovativnosti prehrambenih produktov, ki so na policah v Veliki Britaniji ali na Danskem, zaključi Anja. "Začeti pa bi morali pri potrošnikih in njihovem ozaveščanju. Izkoreniniti moramo percepcijo, da kakovostni izdelki brez nepotrebnih sestavin niso luksuz, ampak minimalni standard vsake domače kuhinje. Vse to pa seveda komunicirati tudi s pomočjo pravilno oblikovane embalaže."

IZ BOSNE PREK SLOVENIJE V SVET • PREPROGE IN BLAZINE KOBEIAGI KILIMS

četrtek, 19. maj 2016



Čilimi so ročno tkane volnene preproge ali pregrinjala, še pred desetletji obvezen dekorativni element vsakega doma v Bosni pa tudi širše. Umetnost tkanja čilimov z večstoletno tradicijo se je takrat prenašala iz roda v rod, danes pa obrt obvlada le še redko kdo. 

STOLETNA OBRT, SODOBNI VZORCI

Nina Mršnik in Ivana Blaž, prva oblikovalka in ilustratorka, druga arhitektka, sta se nad čilimi navdušili v Bosni, od koder prihaja Ivana. Želeli sta obuditi tradicionalno obrt tkanih preprog in jim nadeti osveženo, sodobnejšo podobo. Našli sta nekaj gospa, ki še vedno spretno pomikajo stoodstotno volneno prejo po statvah, in nastali so prototipi čilimov z modernimi vzorci. Oblikovalki sta jih poimenovali Kobeiagi Kilims in pred letom dni zagnali kampanjo na Kickstarterju. 


LE V AFRIKI JIH ŠE NI - ZA ZDAJ

Kampanja je bila uspešna, prodali so okoli 120 čilimov in prevlek za blazine. Največ kosov sta prodali v Sloveniji, sledi Nemčija. "Mislim, da sva čilime poslali na vse kontinente, razen v Afriko," pove Nina, ko jo vprašam, kje vse domove krasijo njihovi izdelki.



Ker preproge in prevleke za blazine nastajajo v Bosni, sta kar veliko na poti. Prisotni sta tudi na sejmih po Evropi. "Ko sva začeli s projektom, sva se pogovarjali tudi o tem, kaj bi radi odnesli od Kobeiagi Kilims," pravi oblikovalka in ilustratorka, ki jo sicer poznamo tudi po portretih. "Ena povsem osebna, a zelo pomembna stvar je bila za obe ta, da bi zaradi projekta veliko potovali."


OBLIKOVALSKI SEJMI PONUJAJO STIK S PRODAJALCI

Ustvarili sta si modus operandi, ki obema ustreza. Čilime predstavljata na sejmih po Evropi, tam nabirata kontakte, obiščeta pa tudi lokalne prodajalne, za katere menita, da bi v njih lahko prodajali izdelke Kobeiagi Kilims. Pred kratkim sta bili v Copenhagnu.

"Sejmi so za naju ključni, saj jih obiščejo ljudje, ki vedo, kaj hočejo - imajo svoje trgovine in iščejo artikle, ki bi se skladali z njihovim konceptom," nadaljuje Nina. Prvi prodajni kanal je sicer spletna trgovina, sledijo pa trgovine z izdelki za dom. 


NOVA KOLEKCIJA PRIHAJA JESENI

Novo kolekcijo nameravata predstaviti pred septembrskim tednom oblikovanja v Londonu (London Design Week). Za fotografije bo ponovno poskrbela Ada Hamza, katalog pa bo oblikovala Renata Šifrar. "Lepo je delati z obema," pove Nina.

Vizija za prihodnost znamke je široka. Prvi na seznamu so industrijsko izdelane preproge iz organske volne. Za ta projekt in za uresničitev še nekaterih idej, ki bi jih Ivana in Nina radi izpeljali, bi potrebovali tudi investitorja.


Dekleti se strinjata, da bo njuna znamka za zdaj rasla počasi in organsko. "Zadnje leto sva vse investicije financirali iz prodaje, kar se nama zdi super in bi bilo idealno tudi za naprej," še pravi Nina. 


Ivano, Nino in Kobeiagi Kilims lahko spremljate tudi na FB in Instagramu, prevleke za blazine in preproge pa naročite v spletni trgovini

Foto: Ada Hamza

THE WOODIEFUL CHAIR • LESENI STOLŽEK NA KICKSTARTERJU

sreda, 18. maj 2016

Mlada industrijska oblikovalka Klavdija Jarc je leseni večnamenski stolček zasnovala še kot študentka in z njim požela zanimanje obiskovalcev oblikovalskih dogodkov in sejmov. Po mesecih priprav je konec aprila zaživela tudi spletna kampanja na Kickstarterju.


Z njo razigrana, a odločna ekipa promovira inovativni izdelek in išče podporo za proizvodnjo tega ličnega in vsestransko uporabnega kosa pohištva. Stolžek oziroma The Woodieful Chair, kot ga je Klavdija z ekipo poimenovala za tujino, uporabniku ponuja številne možnosti uporabe.

PARKIRIŠČE ZA LONGBOARD ALI POLIČKA ZA VINILKE
Lahko je stol, klubska mizica, nočna omarica, stojalo za revije, knjige, gramofonske plošče ali dežnike, polička za čevlje, celo parkirišče za longboard :)  

"Primeren je tudi za majhne bivalne prostore in je idealna rešitev za vse, ki radi pogosto preurejate videz svojega doma,"  pravi oblikovalka Klavdija Jarc.


Stolžek je izdelan iz bukovega lesa, ki slovi po trajnosti, odpornosti in prijetnemu videzu.  Težak je le 5,6 kilograma, meri pa 40x40x40 centimetrov.  Stolčki so izdelani v Sloveniji v delavnici Grege Trčka. 

Ekipo Woodieful in njen stolžek lahko na Kickstarterju podprete še do 25. maja. Najdete jih tudi na FB + Instagramu + YouTubu

Foto: Nejc Puš


MILA.VERT • VEČNA IN ETIČNA MODA S SLOVENSKIM PODPISOM

torek, 17. maj 2016

Pred nekaj tedni sem na Instagramu zasledila fotografije čudovitih oblačil, v besedilih pod njimi pa so zeleni emojiji dali vedeti, da gre za znamko, prijazno do okolja in ljudi. In to slovensko znamko. Zanimalo me je, kdo stoji za znamko MILA.VERT, kakšna je njena zgodba in kaj prinaša v slovenski in širši modni prostor.

OTROŠTVO MED KOČEVSKIMI ŠIVILJAMI

Ustanoviteljica in kreativna sila znamke Tina Logar Bauchmüller je že kot majhna deklica z babico, ki je bila šolana šivilja, doma v Kočevju izdelovala oblačila.

"Že v osnovni šoli sem organizirala modno predstavitev, pri kateri sem sodelovala kot organizatorka, oblikovalka in model," se svojih modnih začetkov spominja Tina. Na podlagi njenih oblikovalskih idej in sodelovanj z babico ali katero od lokalnih šivilj so v prihodnjih letih nastali številni kosi, ki so še vedno del njene garderobe. Tudi njena maturantska obleka je nastala tako.
"Vedela sem, da si želim blagovno znamko, ki bo povezana z modo in mi bo dopuščala veliko kreativne svobode," o svoji znamki Mila.Vert pravi Tina Logar Bauchmüller.

ŠTUDIJ EKONOMIJE (IN ŽIVLJENJSKEGA SLOGA) NA NIZOZEMSKEM IN ŠVEDSKEM

Kljub temu, da ima modo takorekoč zapisano v genih, se je Tina odločila za študij ekonomije. Po diplomi v Ljubljani je odšla na magistrski študij mednarodnega podjetništva v Utrecht na Nizozemskem. Program se je deloma izvajal tudi v Lundu na Švedskem. Obe deželi sta nanjo naredili velik vtis, naj gre za modo, podjetništvo ali življenjski slog nasploh.

"Pri Nizozemcih mi je všeč njihov ležerni, sproščeni slog oblačenja, kot bi šlo za neko urejeno neurejenost," opisuje in pravi, da je nizozemskemu soroden tudi skandinavski minimalistični modni slog. Ta del Evrope sicer že kar nekaj časa stremi k bolj trajnostnemu načinu življenja, kar se kaže tudi v modni industriji.

TEORIJA IN PRAKSA. KO SE ZDRUŽITA OTROŠKA LJUBEZEN IN PODJETNIŠKI DUH

Med študijem je, predvsem na Švedskem, spoznala tudi stimulativno okolje za start-up podjetništvo. "Študentje so imeli priložnost, da so že na začetku študija preizkušali svoje ideje in se združevali v univerzitetnih podjetniških inkubatorjih. Ta trend je zdaj mogoče opaziti tudi pri nas," pravi Tina, ki je o lastni znamki potihem razmišljala že od študija v Ljubljani.

"Vedela sem, da si želim blagovno znamko, ki bo povezana z modo in mi bo dopuščala veliko kreativne svobode." In tako se je, podkovana s podjetniškim znanjem, podala v oblikovanje znamke oblačil s trajnostno noto.

Ime Mila.Vert ima prav poseben pomen. Mila je vzdevek Tinine hčerke, Vert pa v francoskem jeziku pomeni 'zeleno' in nakazuje na koncept blagovne znamke, ki je prijazna do okolja in ljudi.

MODA, ZELENA IN VEČNA

Kosi z etiketo Mila.Vert so na pogled preprosti, čistih linij. To so prav tisti kosi, ki jim tako radi rečemo večni. Vodja blagovne znamke svoje stranke vidi kot ženske, ki pri oblačenju dajejo prednost kakovostno izdelanim, brezčasnim oblačilom. "Oblačilom, ki jim bodo še dolgo in dobro služila, in ki jih bodo lahko zlahka kombinirale s preostalimi kosi v svoji garderobni omari."

Hkrati so to ozaveščene ženske, ki ob lepem videzu oblačil dodatno vrednost vidijo v tem, da je oblačilo izdelano iz materialov, prijaznih do ljudi in okolja ter v skladu z načeli pravične trgovine.

Ustvarjalka se je pri snovanju blagovne znamke zavezala, da bo pri izdelavi oblačil uporabljala materiale z najmanj 90-odstotno ekološko sestavo. Največkrat je to bombaž s certifikatom GOTS.

A takšno blago je na začetku kar težko našla. "Ko sem na sejmu v tujini iskala primerno blago za svojo kolekcijo, sem nekoliko razočarana ugotovila, da ne morem najti ustreznega ekološkega blaga za realizacijo svojih idej. Tako sem se ustvarjanja kolekcije takrat lotila nekoliko drugače. Ko sem našla blago, ki mi je bilo všeč, sem začela razmišljati, kaj lahko iz njega ustvarim."


ZA ŽENSKE Z ZGODBO

"Ko imam pripravljen osnoven dizajn oblačila in izbrano ustrezno blago, skupaj s šiviljo dodelava kroj in izdelava prototip oblačila. To oblačilo se nato še dopolnjuje in popravlja, dokler nisva zadovoljni s končnim rezultatom."

Da njihova oblačila pristajajo ženskam različnih starosti in življenjskih slogov, je Tina 'dokazala' tudi s kampanjo #WomenWearingMilaVert, v kateri je predstavila zgodbe žensk, ki nosijo njena oblačila.


Oblačila Mila.Vert lahko kupite prek spleta, vse do konca junija pa lahko si Tinino kolekcijo ogledate tudi osebno. Vsak torek med 15. in 20. uro v prvem nadstropju Kristalne palače v BTC svoji liniji etičnih oblačil predstavljata skupaj z blagovno znamko Movinun. Znamko Mila.Vert pa najdete tudi na FB in na Instagramu.

Foto: Robert Ribič

BRODO • SENDVIČARNA OB VZNOŽJU METALKE

ponedeljek, 16. maj 2016


V pritličju stolpnice Metalka ob robu ljubljanske ploščadi Ajdovščina je pred tedni vrata odprla prodajalna sendvičev BRODO. Minimalističen, odprt prostor prek steklene stene nagovarja mimoidoče, naj vstopijo in izberejo katerega od bogato obloženih sendvičev, osvežujočih sokov ali slastnih piškotkov. O tem, kako je Brodo sploh nastal, kako so opremili prostor, si zamislili embalažo in podobo, naj več pove kar Brodova ekipa.

O IDEJI ZA PRODAJALNO SENDVIČEV
Ideja se je pravzaprav porodila kar med iskanjem dobrega sendviča v mestu. Za hitro kosilo smo si zaželeli dober, poln in sočen sendvič, pa ga je bilo skoraj nemogoče najti. In tako smo prišli na idejo sendvičarne, kjer stranka dobi izbran ter domišljen sendvič ki nasiti in hkrati nudi užitek. V Brodu je tako na voljo pet različnih sendvičev, v katerih je zbrano veliko energije ter dela. Vse sestavine pripravimo sami, sendviče pa sproti sestavljamo v trgovini. 



O BRODOVI PONUDBI, KOMBINACIJAH IN OKUSIH
Želeli smo narediti sendviče, ki bodo ponudili različne okuse, lahko bi rekli tudi različne teme, kjer bi si lahko vsaka stranka našla sebi najljubšega. Na voljo sta dva izrazita mesna sendviča (Rdeči in Roza), bolj nežen vodni, ter dva brezmesna, primerna za vegetarijance (Vijola in Zelen). Vijola je bil najprej mišljen zgolj kot sezonski sendvič, vendar je izjemno popularen, predvsem med ženskimi strankami, zato smo mu "podaljšali sezono". Seveda pa vedno iščemo nove ideje in nove okuse, tako da nikoli ne veste, kdaj vas v Brodu čaka kaj novega.



O INTERIERJU BRODOVE PRODAJALNE
Interier je zasnoval arhitekturni biro Mertelj Vrabič Arhitekti, ki so prostor bivše  turistične agencije oluščili do prvotnih slojev. Namesto klasične izložbe so ob okno postavili pult za pripravo sendvičev, kjer si stranke in mimoidoči lahko natančno ogledajo nastajanje sendviča. Trgovina je v celoti izdelana iz vezane plošče, ki se uporablja za transportne zaboje, vsaka površina pa je glede na namen drugače obdelana.

O BRODOVI EMBALAŽI IN PODOBI
Vizualna identiteta je delo kolektiva Multipraktik, kateremu je zopet uspelo ustvariti estetsko in inteligentno rešitev, ki se igra z besedama BroDobro in značilno obliko kruha. Tako kot pri arhitekturi smo želeli tudi dizajn pravzaprav umakniti, ga zminimalizirati do nivoja, ko v ospredju/fokusu ostane le še produkt, sendvič Brodo. 


Pri embalaži smo želeli ohraniti 'handmade' občutek, zato vsak sendvič skrbno zavijemo ter označimo z izbrano barvo sendviča. Barve namesto imen uporabljamo zaradi poenostavitve, dodajo pa tudi igrivost v nakupni proces. Mi bomo danes Rdečega. Pa vi?


Da boste na tekočem z novostmi (solatke!), lahko Brodo spremljate tudi na FB + Instagramu.

Foto: Brodo in Pepermint

32 KVADRATOV VELIKO STANOVANJE V MARIBORU

nedelja, 15. maj 2016



To stanovanje je prava poslastica za vse, ki imate radi barve, presenetljive detajle in vas zanima, kako ustvariti dom na majhni kvadraturi. 

Njegova lastnica Anja je iskala novega najemnika, fotografije objavila na FB, stanovanjce pa oddala v le nekaj dneh. Nič čudnega, a ne? Zanimanje zanj je preseglo vsa njena pričakovanja. In čeprav bo zdaj na teh 32 kvadratih v Mariboru živel nekdo drug, jih je v dom spremenila prav ona.


"Pred petimi leti, ko sem iskala stanovanje, sem najprej pomislila na najem. Po nekaj ogledih in pogovorih z lastniki sem ugotovila, da bi to bila napaka," pravi grafična oblikovalka in fotografinja, ki ji vizualnost pomeni ogromno.

Vizijo končne podobe stanovanja dobi v trenutku, ko prvič stopi skozi vrata. In ker lastniki stanovanj, ki si jih je takrat ogledovala, niso bili navdušeni nad njenim pleskanjem, razstavljanjem in sestavljanjem, je edino smiselno rešitev videla v nakupu.


Pravi, da je iskrica prestopila v trenutku, ko je prvič stopila v stanovanje na Smetanovi ulici v Mariboru. "Bilo je popolnoma prazno, belo in v trenutku sem vedela, kaj hočem iz njega narediti," opisuje Anja.

In tako se je začelo opremljanje 32 kvadratnih metrov velikega stanovanja z galerijo, pečico in štedilnikom. Izkušenj z opremljanjem do tedaj ni imela, če odštejemo "visenje po vseh možnih spletnih blogih, kjer sem vsrkavala fotke in sanjarila o uresničevanju svojih idej." 


Vselila se je in takoj začela z opremljanje. Prvi nakup? Bormašina. "Ne spomnim se, koliko lukenj sem navrtala." Sledil je neizbežen obisk Ikeje, kjer je, ob trgovini Mömax, našla največ opreme in dodatkov.

Stanovanje je "naspidirano", kolikor pač gre. Anja zase pravi, da je energična, pozitivna, živahna oseba. Želela je, da bi bilo stanovanje podobno njej, da se bo v njem dobro počutila. 



"Želela sem ustvariti urejeno zmešnjavo, prostor, ki bo še dodatno vzpodbujal mojo kreativo in moji domišliji omogočal prosto pot," razlaga oblikovalka in fotografinja, ki rada kombinira nenavadne, nepričakovane materiale. 

Večji deli pohištva, kot so kavč, ogrodje kuhinje in komoda, so iz Ikeje, preostali projekti pa imajo oznako DIY. Sama pa se je tako lotila šivanja, lepljenja in sestavljanja, pri težjih delih pa ji je na pomoč priskočil prijatelj.



Ker pri takšni kvadraturi vsak centimeter pomeni ogromno, je Anja vsak detajl skrbno načrtovala. Kaj je bilo potrebnih več poskusov, da je bila zadovoljna.

In čeprav je ključe stanovanjca že predala novim stanovalcem, je še vedno vesela, da ji je v tako majhnem stanovanju uspelo najti smiselno kompozicijo s toliko detajli. In v njem pričarati občutek domačnosti in sproščenosti.

Fotografije: Anja Tomanič

KAKO POLEPŠATI STARO JAKNO • DIY IZVEZENI NAŠITKI

sobota, 14. maj 2016


Kaktusi, tropsko sadje, emojiji, našitki, sprane jakne iz džinsa. Če ste bili zadnje čase kaj po trgovinah z oblačili, potem ste najbrž opazili vsaj nekaj od naštetega. Glede na letošnje trende pa je povsem mogoče, da ste na enem kosu videli kar vse. 

Našitke so nam mame v otroštvu šivale na raztrgane hlače in zguljene komolce, zato smo jim pri nas doma rekli flike. Pobrskajte po omari, mogoče najdete kakšne mini kavbojke z nindžaželvo na kolenu :) Če jih boste guglali, iskali navdih na Pinterestu ali naročali na e-bayu, v iskalnik natipkajte patches.     Kupite jih lahko v prodajalnah s šiviljskimi pripomočki ali pa jih izvezete kar sami. A niso kjut, no. Potrebujete samo tri reči: platneno blago, bombažne nitke in iglo

Najprej sem skicirala motive, jih prerisala na platneno blago in začela vesti. Priporočam, da s kratkimi vbodi motiv najprej obrobite, nato pa zapolnite še notranjost. Ko ste zadovoljni z motivom, vrvico na zadnji strani trdno zavozlajte. S škarjami nato previdno obrežite motiv. Na oblačila nato motive prišijete ali pa uporabite blago, ki se z likanjem sprime s podlago. Lahko pa na našitke prišijete zaponke in jih na jakno le pripnite.


ZAGREB / - LOVE, ANA.

torek, 22. april 2014

Zadnjič sem bila v Zagrebu. Sva bili. Pripravila sem nama plan, ker ZG pač ni LJ in za tak izlet je treba imet plan. Narisala sem nama zemljevid v moj zveščič in ko sva se spustili dol s hriba (spet sem bila v Muzeju prekinutih veza, ki pa je v drugo kar malo dolgočasen), sem na Dežmanovi ulici iskala Anino izložbo. Bela je, ni je težko zgrešiti. Tudi Ano težko zgrešiš, je čudovita, dolgolasa in zelo prijazna gospodična. In fina, fina oblikovalka. Trgovinico - LOVE, ANA. je odprla pred kratkim, ob najinem obisku je še vse dišalo po barvi, malo pa tudi po kavi, ki nama jo je postregla. 
Ana je oblikovalka prenekaterih zanimivih izdelkov. Recimo mizice Centerpiece, svetilke Traveller (my favourite), lesenih deščic/podstavkov Puu, serije Hexagon z neon pridihom in drugih. V trgovinici je zbrala tudi druge sorodne izdelke znamk, ki so ji po filozofiji in oblikovanju blizu, izbor pa sproti dopolnjuje in spreminja. Res lep prostorček, ki ga pač morate obiskati. V isti ulici lahko obiščete tudi Institut Parfumeur Flores.

© PEPERMINT • Theme by Maira G.